Nacín en Nigrán (Pontevedra), xunto ao Atlántico. Desenvolvín a miña carreira profesional entre Madrid e Galicia, onde regresei en 2018. Son Licenciado en Ciencias da Información. Especialicéime en Marketing, Comunicación, organización e comisariado de eventos, estratexia de marca e patrocinios, e articulei toda a miña carreira en torno ás Industrias Culturais e Creativas, así como no traballo con artistas e músicos.

Nacín en Nigrán (Pontevedra), xunto ao Atlántico. Desenvolvín a miña carreira profesional entre Madrid e Galicia, onde regresei en 2018. Son Licenciado en Ciencias da Información. Especialicéime en Marketing, Comunicación, organización e comisariado de eventos, estratexia de marca e patrocinios, e articulei toda a miña carreira en torno ás Industrias Culturais e Creativas, así como no traballo con artistas e músicos.

Nacín en Nigrán (Pontevedra), xunto ao Atlántico. Desenvolvín a miña carreira profesional entre Madrid e Galicia, onde regresei en 2018. Son Licenciado en Ciencias da Información. Especialicéime en Marketing, Comunicación, organización e comisariado de eventos, estratexia de marca e patrocinios, e articulei toda a miña carreira en torno ás Industrias Culturais e Creativas, así como no traballo con artistas e músicos.

Traxectoria

Levo máis de 25 anos no sector das ICCs, especialmente en proxectos relacionados coa Cultura, Música, creación de marca e estratexias de negocio, marketing, comunicación e patrocinio.

Tamén realicei a comisariado e a programación de numerosos eventos (festivais, eventos de marca, proxectos con artistas...), desde os masivos de maior escala e alcance ata outros máis especializados e de formato máis reducido.

Fun co-fundador do colectivo e Festival Sinsal (Vigo). En 2003 fun seleccionado como o único artista español para a Red Bull Music Academy dese ano, que se celebrou en Cidade do Cabo (Sudáfrica). En 2005 mudeime a Madrid, incorporándome ao equipo de Marketing de Red Bull España como Communications Specialist. Durante 5 anos, forme parte do equipo de Comunicación, en tarefas de comunicación corporativa e de eventos de marca.

En 2011 pasei a dirixir o departamento de Cultura da marca en España, como director de Marketing Cultural, xestionando a estratexia de Música e Cultura, os proxectos de marca e os patrocinios nos principais festivais de música en toda España, etapa que rematei en decembro de 2016.

En 2018 regresei a Galicia, e dende entón traballo como consultor de Marketing e Cultura para diversas marcas, festivais, empresas e institucións públicas. Tamén son Profesor de Máster Universitario, relator en conferencias e xornadas sobre Marketing Cultural, creación de proxectos e campañas, financiación e patrocinio nas ICCs.